Stal jste se ze dne na den manažerem? A není to lehká role, že?
Z kolegů jsou najednou podřízení. Jak si udržet autoritu? A jak najednou přijmout tu změnu, že už neplníte jen úkoly své, ale jste zodpovědní za celý tým?
Přehrajte si ukázku online kurzu
Vybrali jsme pro vás ty nejcennější zkušenosti z naší praxe a rádi se s vámi o ně podělíme. Vyvarujte se chyb, které manažeři často dělají a které se tak špatně napravují!
Co se na kurzu dozvíte?
-
- Jaký systém si udělat v úkolech celého týmu
-
- Jak úkoly zaznamenávat a také kontrolovat
-
- Jak si plánovat svůj čas
-
- Jak ušetřit čas a jde to vůbec
-
- Co musím a nemusím dělat právě JÁ
-
- Umění říkat NE
-
- Jak profesionálně komunikovat se šéfem a také s týmem
-
- S jakými speciálními úkoly je třeba na manažerské pozici počítat
-
- Kde brát motivaci a jak s ní dál pracovat
-
- Jak pochválit tak, aby to opravdu zahřálo u srdce
-
- Jak pokárat bez ztráty motivace
- Tak pojďte se stát šéfem, kterého si ostatní budou vážit a budou ho respektovat.